torsdag 10. november 2011

Julestemning i heimen

Dag ut og dag inn, den siste tiden har det duret i musikk fra Putti plutti pott her i heimen.
Er SÅ STOLT av jenta mi som skal spille selveste lille Putti plutti pott på Arbeideren i Ålesund.
I dag har jeg hentet billetene, så 7 desember braker det løs !
Tro mor er mere nærvøs enn Puttien selv <3
Til dere som ikke har fått tak i billeter enda, fort dere er bare noen få igjen (vist dere er heldig)!




Nå var det like før jeg skreiv GOD JUL, men det er litt for tidelig,
så dere får ha en god Torsdag i stede..
-Beate-





7 kommentarer:

  1. Takk for fin helsing! Så heldig jenta di er som får vere med på Putti Plott! Spennende! Hjorten min er kjøpt på Herlighet på Moa, men eg trur dei forsvann fort ut? Så det spørs om du skal stikke innom kjapt viss du vil ha ein? ;) Dei har med horn ståande og liggjande, men også hjortar liggjande utan horn.

    Klem,
    E :)

    SvarSlett
  2. For ei ære å få ei så flott rolle;) Hadde hatt klump i magen om det var mi. Lykke til!
    Vi skal på putti den 5. des og gleder oss masse allerede, så koselig!

    Elsker å se interiør fra ditt hus, blir så inspirert. Håper på mer;)
    God torsdag!
    Krisine

    SvarSlett
  3. Så nydelig hund du har! Flott var den. :) Likte veldig godt dette røde hjertet, så dekorativt og fint det var på bildene dine, og i interiøret ditt. Fin liten nisse også. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  4. Inger Johnsen10 november, 2011

    :)
    Spennende da Beate... Ønska dukka di lykke til som Plutti Plutti Pott :)

    Koseli å svippe innom her å se i din interiør og hverdagsblogg :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så kjekt å få helsing frå deg, og då fann eg bloggen din. Har sett litt nedover her, og huset ditt ser heilt hærlig ut! Det er når eg ser slike bilder eg drøymer om å bygge nytt...:)Kjempestas at jenta di skal spele putti plutti pott:)

    SvarSlett
  6. Så GØY!
    PuttiPluttiPott er jo så herlig ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Jeg var på Arbeideren i fjor! Så kjekt at hun skal være med, skjønner godt du er stolt!
    Nydelig rødt hjerte du har pyntet med!
    Fin førjulstid!
    '
    Lise

    SvarSlett