lørdag 21. januar 2012

Give Away, i morra er det siste frist...

Tjo å hei så fort ukene har gått...I morra er det allerede 22 Januar og da skal jeg trekke min første vinner av min Give away! Den heldige vinneren er så heldig å stikke av med et lekkert nrskilt fra det danske firmaet RAMSIGN !


Spre det ut og hiv dere med,sjansene er stor til å stikke av som vinner...☺

Ta en titt inn HER og legg igjen spor fra deg ☺

Tusen takk for utrolig mange fin kommentarer og velkommen til alle nye følgere
No er det tvtitting og full avslappning med noe god i glasset.
Ønsker dere en riktig fin lørdags kveld.
-Beate-

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg også en fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Her krysses fingrer og tær...:)
    Så koselig at du vil følge bloggen min, håper du vil trives inne hos meg...
    det gjør iallefall jeg hos deg:))

    Ønsker deg en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett