mandag 19. mars 2012

Diy-Livingroom...


Titt titt, no er det noen dager siden sist dere, men så kjekt at så mange har funnet veien hit selv om ikke det har vært noe nytt innlegg siden Torsdag *Glede*
I dag har jeg lyst å vise dere mine vissen hundekjeks som jeg og minste jenta fant på vår vei en dag vi var ute å ruslet..




Vissen Hundekjeks er fin å bruke til pynt i interiøret og ikke minst det er heilt naturlig og Gratis.
I like ....
..............
Ønsker dere en riktig fin Mandag 
-Beate- 

15 kommentarer:

  1. Kjempefine!!
    Og tenk at vi kan bruke vissen hundekjeks til pynt, hehe, det hadde jg ikke sett for meg for noen år siden:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt en fin tur i utlandet!
    Det beste i livet er gratis som man pleier å si =)

    SvarSlett
  3. Enkelt, og veldig dekorativt! Stilig Beate:-)

    SvarSlett
  4. Utroligt dekorativt,trur eg må ut på jakt etter bussen hundekjeks eg og:)
    Ein fin mandag til deg!

    SvarSlett
  5. beautiful flowers pots are.

    SvarSlett
  6. Hvorfor ikke? Dette ble jo superfint...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Hundekjeks om den er med blomster eller uten, like fin!

    Stilig!!

    Fin uke til deg! Klem

    SvarSlett
  8. Det var stilig! Og særlig til det hvite interiøret!

    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  9. Kjempefint!
    Når jeg titter inn til deg så er det som å se interiøret til min søster. Veldig likt. Og hun bor veldig langt unna deg; i Kristiansand. ;) Det er snodig i grunn.
    Dere har et fantastisk flott hus. Jeg elsker nemlig det jeg kaller "appelsinbåt- vindu". Det buede vinduet deres.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Hei igjen!

    Lyslenken kjøpte jeg på Åhlens for en god stund tilbake. Har plassert den ulike steder, men jeg tror jeg er fornøyd der den er nå:-)

    SvarSlett
  11. VAKKERT:):)

    Ps! veldig hyggelig at du deltar på min lille giveaway:)

    Fin mandag til deg:)

    Klem Kine:)

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Naturlig, vissent og vakkert mot det hvite interiøret ditt.
    Lekkert!!!
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  13. Så lekkert det ble! Finfine bilder også:))
    Klem Janne:)

    SvarSlett
  14. Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

    Syns det igrunn var ganske dekorativt.

    Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett
  15. ååå, så fint det var!!!

    SvarSlett